Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

defalla

Egy lelkes amatőr levegőszeletelő bejegyzései, nem popritmusban.

Friss topikok

  • emdefalla: @rerros: Abbahagyta, s törölte is egyben - május környékén, ha jól emlékszem. (2017.09.24. 20:19) nsplya
  • defalla: @Voltar: vérkeresztény... Hhaha - magam csodálkoznék legjobban :) (2016.09.30. 21:22) chcmggt
  • Voltar: 1 spiritualista talán azt mondaná hogy bevonzottad a kölcsönös vonzást. Gratula a megfelelő talá... (2016.08.15. 20:43) cím nélkül
  • rás: :) (2016.08.03. 18:59) ...
  • defalla: @rás: Célirányosan mentem, sajnálatosan kevés volt az idő - a reggeli 04:50-kor indulóval mentem, ... (2016.07.20. 18:31) így

Címkék

29.
június

lsthrmt

defalla  |  1 komment

Majd. Szokás(?) szerint. Minden napra szarik a kutya valamit…

Egy hónapja írtam utoljára, szaladnak a napok, s mégis mennyi minden történt. Jó is, kevésbé jó is, szomorú is. Mint, szinte mindig. Freeblogon írt „nemiswan” pár éve… Aztán megismerkedtünk, mikor Baranyába mentem. Jó kedélyű volt „Gyöngyöm” sokat hülyéskedtünk. Átment a szivárványhídon. Ő is. Sosem kérdeztem, mennyi az évei száma, nem volt érdekes. Jó ember volt. Sajnálom. Nem tudtam elkísérni utolsó útján. Sokat jár a fejemben. Mosolyogva gondolok vissza a találkozásainkra, úgy, amilyen volt.

A kertben túl vagyok a cseresznye, s meggy szezonon – majd’ húsz kg lett az összes. Két meggyfát lefeketített a fagy, egy cseresznyét elkapott a jég. Ezeket nem tudom kivédeni. Tegnap is, ma is kerteztem reggeltől (06:30) délután ötig. Sajognak a végtagjaim, a nem szokta a kutya a szántást jeligére. Hajnalban gombaölővel meg kell fújnom a szőlőt, almát, a körte a szilva, s a megmaradt őszibarack jövő hétre, esetleg vasárnap estére marad.

Jól sikerült a bemutatkozó fellépésem a 19-i szereplésen. Szeptemberben megyek hozzájuk legközelebb, addig kitalálhatjuk, milyen darabbal kezdjünk.

Szolnokon is jártam a 19-i koncert kapcsán, mert 18-án mentem, kiszellőztettem a lakást, majd a szereplés után éjszaka kezdtem el keresni egy 24 évvel ezelőtti jegyzőkönyvet. Hajnali fél háromra meg is találtam, reggel vittem a hivatalba, megbeszéltük a további tennivalókat, s aznap már jöttem is haza.

Szerettem volna egy kis nyári szünetet az itthoni csapattal is, ám a zenekari elnök elmondta, hogy augusztus végéig öt fellépésünk van. Múlt szombaton megvolt az első, most szombaton lesz a második, majd július 23, augusztus 13, s 20-a. A februári koncertünk anyagából válogatom össze a műsort, ilyenkor már sem idő, sem kedv nincs a frissítésre.

Tegnap este pedig ismét szomorú hírt kaptam, egy muzsikus barát ment át a szivárványhídon… Cca. három hete beszéltem vele, egy közös ismerősünkről, aki nagyon beteg, egy másikról, aki gyengén érezte magát bement egy kivizsgálásra, s öt hét múlva ment haza. A beszédhangja már olyan, mint régen volt. Leukémiás. „DB” elment egy kórusversenyre Krakkóba, hazajött, kórházba került, s tegnap este írta a lánya, hogy „Apu már az égi zenekarban játszik tovább” L

Tudom, hozzá tartozik az élethez az elmúlás, stb. Vigyázzunk egymásra, magunkra, s arra aki megérdemli, köszönöm a türelmet!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://defalla.blog.hu/api/trackback/id/tr778855222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása