Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

defalla

Egy lelkes amatőr levegőszeletelő bejegyzései, nem popritmusban.

Friss topikok

  • emdefalla: @rerros: Abbahagyta, s törölte is egyben - május környékén, ha jól emlékszem. (2017.09.24. 20:19) nsplya
  • defalla: @Voltar: vérkeresztény... Hhaha - magam csodálkoznék legjobban :) (2016.09.30. 21:22) chcmggt
  • Voltar: 1 spiritualista talán azt mondaná hogy bevonzottad a kölcsönös vonzást. Gratula a megfelelő talá... (2016.08.15. 20:43) cím nélkül
  • rás: :) (2016.08.03. 18:59) ...
  • defalla: @rás: Célirányosan mentem, sajnálatosan kevés volt az idő - a reggeli 04:50-kor indulóval mentem, ... (2016.07.20. 18:31) így

Címkék

13.
augusztus

cím nélkül

defalla  |  2 komment

„az élet a legjobb dramaturg”(?) – tegnap este írta Monogon.

Hogy mire? Váltottunk pár mondatot - egyébként is időszerű volt -, mindig sokat kapok tőle.

Nos, közzéteszek pár mondatot az elmúlt napok/hetek történéseiből, nem lesznek szaftos részletek, nyugi van.

Nehezen mondok ki pár szót, s azok közt szerepel a „szerelem/szeretlek”…

Ami történt július 20, 21-én, arról azt hittem, hogy ilyen nincs, vagy csak szirupos mesékben, kitalációkban – 19-én Budapesten jártam, feldobódva jöttem haza a találkozás után, tele tenni akarással, s megerősítve a barát által, hogy jó úton megyünk a hétköznapokban.

20-án felmentem a kékiwiwre, s leltem ott egy helybéli tagot, kinek a bemutatkozása rögtön megfogott. Az esélytelenek nyugalmával írtam neki, válasz is jött, aztán átmentünk drótpostára, s másnap találkoztunk személyesen. Talán cseppet gyors volt a tempó, de azóta is találkoztunk/találkozunk – két nap kivételével – minden nap. Ha csak 15 percre, de akkor is.

Jó vele lenni, szeretem a mosolyát, amikor a szája szélén megjelenik a két kis gödröcske, szeretem az illatát, szeretek belefeledkezni a látásába, a nézésébe, jó hallani a hangját, a nevetését, vagy csak hallgatni a lélegzését, tudni/érezni azt, hogy ott van. Ott van velem.

Két nap nem találkoztunk, s fájó olyankor a hiánya… erősen inspiráló csak azért, mert ott van. Itt van. Együtt vagyunk, kölcsönös a vonzalom. Érdekesen(?) élem meg, cseppet misztikusnak hat, nem gondoltam/hittem, hogy ilyesmi létezik.

Mindezektől nem függetlenül csinálom azt, amit eddig is tettem, apró mindennapos dolgok változtak, amin magam is meglepődtem. Nem kell nagy dolgokra gondolni, de pár nap után leiratkoztam a társkeresőről, mert mit keresnék én ott ezek után?! :)

Az utcán járva már nem kapja meg a szemem a sétáló embereket, nem képzelődöm. Száz szónak is egy a vége: szeretem, ha együtt vagyunk, s hiányzik, ha nem vagyunk együtt.

Igen. Szerelmes vagyok. S ez örömmel tölt el.

Köszönöm a türelmet ;)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://defalla.blog.hu/api/trackback/id/tr5210408694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

36th 2016.08.14. 14:31:33

:) Ezt most jó volt olvasni.

Voltar 2016.08.15. 20:43:48

1 spiritualista talán azt mondaná hogy bevonzottad a kölcsönös vonzást.
Gratula a megfelelő találásához ;)

( asszem' a dramaturgos idézetet egy korai Fábry műsor is már régről idézte (mint a múltidéző komikum művelői úgy általában) )
süti beállítások módosítása