Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

defalla

Egy lelkes amatőr levegőszeletelő bejegyzései, nem popritmusban.

Friss topikok

  • emdefalla: @rerros: Abbahagyta, s törölte is egyben - május környékén, ha jól emlékszem. (2017.09.24. 20:19) nsplya
  • defalla: @Voltar: vérkeresztény... Hhaha - magam csodálkoznék legjobban :) (2016.09.30. 21:22) chcmggt
  • Voltar: 1 spiritualista talán azt mondaná hogy bevonzottad a kölcsönös vonzást. Gratula a megfelelő talá... (2016.08.15. 20:43) cím nélkül
  • rás: :) (2016.08.03. 18:59) ...
  • defalla: @rás: Célirányosan mentem, sajnálatosan kevés volt az idő - a reggeli 04:50-kor indulóval mentem, ... (2016.07.20. 18:31) így

Címkék

29.
november

hagyma

defalla  |  4 komment

Tegnap este már úgy éreztem, hogy még a mai nap lesz kicsit takonykóros, aztán újra a régi lehetek. Ma már nem voltak a tünetek sem olyan vészesek, mint a hét eddigi napjain. Köszönhető - gondolom - a napi hat-nyolc narancs, fekete bodzavirág tea olyan forrón, ahogy csak le tudod küzdeni (biztos slankított a torkomban lévő szőrökön), mi is volt még... Ja, igen. Csipketea (áztatva alias Fade to Red) egy kis aszalt vörös áfonyával bolondítva, aztán lengyel kék áfonya tea (csak az íze miatt), s a novemberi gyógynövény az apróbojtorján szárított virágjából készült forrázat. Ezek voltak felváltva. Plusz reggel és este egy-egy cca. 0.20 kg nyers vöröshagyma, mert az olyan jólesően átjárja a légutakat. Szeretem a vöröshagymát is. Főleg nyersen. Mindenféle hagymát kedvelek, valamelyiket jobban, valamelyiket kevésbé jobban. A virághagymát is kedvelem, de nem enni :)

Ma délután meglátogattam a háziorvost is, kértem tőle beutálót (sic!) egy teljes vérkép vizsgálatra, valamint pár szót ejtettünk még az ezután elvégzendő különböző vizsgálatokról. Szeretek nyugodtan aludni. Szóval pár dolgot meg kell csináltatni, hogy ne csak okos, hanem szép is legyek :P Nem, nem faragtatom meg magam nagyon. Mindent a maga idejében. Aztán a dokit meghívtam a Karácsonyi koncertünkre, ott a helye - valamikor Ő is zenekari tag volt, olyan mosolygósan tud róla beszélni, öröm hallgatni. 

Köszönöm a türelmet.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://defalla.blog.hu/api/trackback/id/tr584938640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven_blogol 2012.12.02. 13:29:45

Gondoltam a minap rád órán... amikor az őszi termésekről beszélgettünk, majd a téliekről...hogy Neked milyen lehet élned. Mert nem tudom totálisan beleképzelni magam az életedbe...ez viszont nagyon hibás számomra, mert elvileg empatikus vagyok.
Én csalódtam a hagymákba, mert nem előzte meg a náthám, hanem felgyorsította a kialakulását.

FadetoRed 2012.12.02. 16:54:22

Vegre regisztraltam itt is, hogy ne csak olvasni, kommentelni is tudjalak:-) Javulast, jobbulast es minden jot kivanok!

defalla 2012.12.02. 19:43:57

@Raven_blogol: Nos, a válaszom egyszerű s nagyszerű: El tudom másképp is képzelni az életem, de a jelenlegivel sincs nagyobb bajom - tudod, az optimizmusom sok mindenen átsegít XD
Ha a hagyma felgyorsítja a kialakulást, akkor az influenza is hamarabb véget ér - pl. ilyen egy optimista hozzáállás.
Ha kérdésed van - ami nem publikus - , meglelsz, a drótposta címem a régi, s én is a régi vagyok, nincs tabu. Ha véletlenül van, azt pedig úgyis megmondom. Vigyázz magadra s a Málácra is!

defalla 2012.12.02. 19:43:59

@FadetoRed: Örülök itt is, a hsz ingyenes s jóleső :)
süti beállítások módosítása