Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

defalla

Egy lelkes amatőr levegőszeletelő bejegyzései, nem popritmusban.

Friss topikok

  • emdefalla: @rerros: Abbahagyta, s törölte is egyben - május környékén, ha jól emlékszem. (2017.09.24. 20:19) nsplya
  • defalla: @Voltar: vérkeresztény... Hhaha - magam csodálkoznék legjobban :) (2016.09.30. 21:22) chcmggt
  • Voltar: 1 spiritualista talán azt mondaná hogy bevonzottad a kölcsönös vonzást. Gratula a megfelelő talá... (2016.08.15. 20:43) cím nélkül
  • rás: :) (2016.08.03. 18:59) ...
  • defalla: @rás: Célirányosan mentem, sajnálatosan kevés volt az idő - a reggeli 04:50-kor indulóval mentem, ... (2016.07.20. 18:31) így

Címkék

Ma reggel/kora délelőtt ígértem ismertetőt egy réges-régi cimborának – valaha egy iskolába jártunk, Ő végzős volt akkor, amikor én elsős. Az ismertető nem másról szól, mint arról, hogyan lehet majd’ ötven évesen 3.8 a koleszterin szintem. Első reagálás természetesen ez: ami jól esik, az nem árthat :)

Mindenevő ragadozó (oroszlán) vagyok, de sem büdös nem vagyok, ordítani pedig csak végső esetben szoktam.

Vannak szokásaim, mint mindenki másnak. Én reggelenként egy „kutyulós” kávéval indítok, tejjel, urambocsá’ tejszínnel, s édesítő szerrel. Aztán kis szünet (pisi+kaki+dohány+tisztasági verseny) után egy bögre – 0,35 liter bergamottos fekete tea következik, szintén tejszármazékkal. Nyáron kevesebb tejet fogyasztok, de ha fogyasztok, akkor natúr állapotban vagy hidegen, vagy hidegen cseppnyi citrommal, vagy főzök kakaót. Véletlenül sem cukrozott instant kakaót használok. S majdnem mindig „vastag” 3.5%-os tejet – inni is jó, egyébiránt palacsintatésztához is kiváló!

Mint írtam, mindenevő vagyok, de van pár étel, amivel engem vallatni lehet. Tbk. a kelkáposzta, tökfőzelék, pacal, kapor nem az én világom. Na, tovább.

Ami végigkíséri a mindennapjaimat, az egy palack 1,5 literes buboréknélküli víz, egy késhegynyi aszkorbinsavval, s egy fél pezsgőtabletta kálciummal dúsítva. Szobahőmérsékleten. Nem szobahőmérsékleten dúsítva, hanem a folyadék szobahőmérsékletű. Neve is van, az ötletadóról neveztem el: „monogon-vize”

Még a reggeli szertartáshoz tartozik, hogy a napi egy szem vérnyomáscsökkentőmet beveszem, nyelek hozzá fokhagyma-galagonya-fagyöngy kapszulát, s szintén egy darab D3 vitamint. Időszakosan – ősszel s télen – halolajat is fogyasztok, szintén egyet. Mindenből egy keveset, ártani nem használ jeligére ;)

Van még egy forrázat, amit reggel elkészítek, de valahogyan megfeledkezem róla. Van úgy, hogy este veszem csak észre, hogy reggel óta ázik benne a gyógyfűfőzetnek nevezett forrázat. Csalán, s galagonya virágos hajtásvég együtt, két púpozott kávéskanálnyi aprítékot forrázok 3.5 dl vízzel. Nem zavar, ha csak este iszom meg. S ma jutott az eszembe, hogy a sárkányfűárustól be kell szereznem egy adag zsályát. Jót tesz izzadás ellen. Nem a harctéri/színpadi izzadásra jó, hanem a sokfokos időjárás által előidézett izzadásra. Állítólag. A megtapasztalás még eztán következik majd.

S az egyik legfontosabb dolog: kedvelem a szalonnát. Mindegyiket. Ám a szalonnát mindig(!) hagymával fogyasztom. Mindegy milyen hagyma, vörös, lila, újhagyma, póréhagyma, csak ne virághagyma legyen. 

Köszönöm a türelmet. 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://defalla.blog.hu/api/trackback/id/tr585371468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Voltar 2013.06.21. 04:15:26

remélem a káliumból inkább a c-betűs kálcium változatot használod :)
Az izzadást nézd a másik oldalról... ingyen szauna.

defalla 2013.06.21. 05:12:05

@Voltar: :) talált - süllyedt

Fabien (törölt) 2013.06.21. 06:46:54

Óóó, micsoda öröm szívemnek egy ilyen precíz, gyógy/fű/szer szedőről olvasni: válogatott alapanyagok, tökéletes receptúra, hibátlan adagolás! Egyedül a kálium pezsgőtablettát olvasva kezdett el szemöldököm kérdőn emelkedni. :)

defalla 2013.06.21. 08:14:12

@Fabien: Több elírás is van a bejegyzésben, de a lényeg azt hiszem átmegy :)
süti beállítások módosítása