Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

defalla

Egy lelkes amatőr levegőszeletelő bejegyzései, nem popritmusban.

Friss topikok

  • emdefalla: @rerros: Abbahagyta, s törölte is egyben - május környékén, ha jól emlékszem. (2017.09.24. 20:19) nsplya
  • defalla: @Voltar: vérkeresztény... Hhaha - magam csodálkoznék legjobban :) (2016.09.30. 21:22) chcmggt
  • Voltar: 1 spiritualista talán azt mondaná hogy bevonzottad a kölcsönös vonzást. Gratula a megfelelő talá... (2016.08.15. 20:43) cím nélkül
  • rás: :) (2016.08.03. 18:59) ...
  • defalla: @rás: Célirányosan mentem, sajnálatosan kevés volt az idő - a reggeli 04:50-kor indulóval mentem, ... (2016.07.20. 18:31) így

Címkék

05.
október

nyúlfarknyi

defalla  |  2 komment

Gondolom, nem vagyok egyedül azzal, hogy ez a hirtelen jött lehűlés nem tetszik. Szerdán este olyasmi történt, amilyen - ritka kevés alkalomtól eltekintve, mint vihar, felhőszakadás - már hónapok óta nem történt. Becsuktam az ablakot :) Igaz, már egy hete nem sarkig volt tárva esténként, csak "bukóra" állítva, de most azt is bezártam. 

Előző éjszaka ugyanis fáztam. Itthon mindig nyakig mezítláb alszom (éjszaka) azt pedig nem nagyon kedvelem, ha több rétegben van rajtam szövött/fonott/töltött takaró. Így aztán bezártam teljesen. Kora reggel (04:30) úgyis kelek, akkor az az első - mielőtt rágyújtanék - , hogy kinyitom az ablakot. 

Tegnap délután kis "eszem-iszom" volt a kertben. Tesóm alkotott egy gulyás alapot sertés "fehércsont" (én bütyökcsontnak nevezem), két kg sertés lapocka, 0.70 kg füstölt császárvég s némi zöldség felhasználásával. Ehhez már nem kellett csak a bográcsot izzítani, vizet s krumplit beletenni, összeforrt s már ehettük is. Én készen vittem ki a "házinyúl vadasan"-t. Mindkettő jól sikerült, csipegettünk is, mint a madár nevű ló... Az idő is kegyes volt hozzánk, szépen sütött a Nap, de azért csak lehetett érezni, hogy reggel még mínuszok voltak.

Egy kevés naspolya még maradt a fán, az lekerül, s téliesíthetem a kerti házat. Jó lett volna idén végre megcsinálni a tetőn az eltervezett munkákat, de ami késik, az nem múlik (nagyon). 

Holnap ismét lendül a pálca délelőtt 10:00-kor, még öt próbánk van a koncertig. 

Ez egy ilyen nyúlfarknyi bejegyzés lett. Köszönöm a türelmet.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://defalla.blog.hu/api/trackback/id/tr535552925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dalarann 2013.10.06. 22:32:28

Én is szeretnék még egy kinti bográcsólást megejteni. Remélem a vén asszonyok nyara jövőhét végén elérkezik.

Voltar 2013.10.10. 15:44:28

az éjjelt már nálunk is csukott ablak fogadja, habár nappalok még kellemes napsütéstől édes-langyos ősz-illatúak, tulajdonképp még a póló-rövidnadrág is megfelelő sétákhoz az alkonnyal piruló lomblevelek alatt.
süti beállítások módosítása