Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

defalla

Egy lelkes amatőr levegőszeletelő bejegyzései, nem popritmusban.

Friss topikok

  • emdefalla: @rerros: Abbahagyta, s törölte is egyben - május környékén, ha jól emlékszem. (2017.09.24. 20:19) nsplya
  • defalla: @Voltar: vérkeresztény... Hhaha - magam csodálkoznék legjobban :) (2016.09.30. 21:22) chcmggt
  • Voltar: 1 spiritualista talán azt mondaná hogy bevonzottad a kölcsönös vonzást. Gratula a megfelelő talá... (2016.08.15. 20:43) cím nélkül
  • rás: :) (2016.08.03. 18:59) ...
  • defalla: @rás: Célirányosan mentem, sajnálatosan kevés volt az idő - a reggeli 04:50-kor indulóval mentem, ... (2016.07.20. 18:31) így

Címkék

04.
november

alma

defalla  |  1 komment

Príma volt a mai nap. Jól indult, aztán durcáskodtam kicsit, de a durcám aránylag hamar elszállt... Ébredtem a szokásos időben (04:30), de úgy gondoltam, Károly névnapon ráérek, az írás megvár, Herb330 is pihenjen. Mondjuk Herb pihenőre van fogva, most Harry pityom (herr ripityom) van befogva. Mindkettő más - más dolgot csinál jobban. De csak akkor, ha én fogom! Nem is adnám, még kölcsönbe sem. 

Szóval a reggeli később volt a szokásosnál, a proszektúrára sem kellett mennem. Tegnap megbeszéltük, mit kell ma a kertben csinálni, hogy ebédre hazaérjünk (királyi többes). Nos, kiértünk - én felpakolva, mint egy sószállító teve. Lihegtem is legalább annyira. Egyhuzambam felvittem a hegyre azt a cca. 30(!) kg almát, amin hogy szépen fogalmazzak, külsérelmi nyomok voltak, valamint az állaga is olyan, mint egy spongya darabnak. Sógorom kapott egy zsákkal ebből a fajta almából, de annyit nem tudnak akkor sem elfogyasztani, ha én is besegítek, meg az almás sütik is ebből készültek. Viszont a megereszkedett almát vétek lenne kidobni. Át lehet azt lényegíteni. Nosza, elő azt az almareszelőt, s nekiláttam. Nem csinálnám naphosszat, aránylag hamar végeztem. Harminc kiló almával legalább három gáztepsi nagyságú almást lehetett volna sütni, de jó lesz ez - ha megérik - laborálásra is. Szerintem húsvét tájára érik át. Igaz, nem sóztam meg, azt majd ezután. A lényeg, hogy a levegőtől el van zárva (rápattintottam a veder tetejét).

Téliesítettem is a házat, legalábbis egy részét. Az ÉNY-ra eső házsarok a ház leghidegebb helye, s azért errefelé nem ritkák a minusz huszasok...  Olyan tíz centi vastag hungarocellt szorítottam a falhoz - belülről - az asztallal, székekkel, arra pedig még pokróc is került. Még az egyik ablak van hátra, de azt még most nem akarom téliesíteni, még azért akad tennivaló a kertben, s nem annyira happy napközben is lámpafénynél tevékenykedni. Arra az ablakra majd akkor kerül fel a szigetelés, ha már tartósan nulla alá megy a hőmérséklet. Az idén megtermett almából becsomagoltam 400 darabot egyenként újságpapírba, úgy kerültek a ládába. Ezt majd csak jövőre szedjük elő. Addig kitart, ami nem a kerti házban van, hanem már itthon nézeget a ládában/kosárban. :)

S hogy mi volt a durcásságom oka? Az, hogy amit tegnap megbeszéltünk, azt Nagyapa elfelejtette, s egészen mást kezdett el csinálni. Türelmes voltam, majd telefonáltam, hogy ebédre nem érünk haza. 

Remélhetőleg lesz jövő héten kicsivel több időm, s kilinkelem azokat az oldalakat, amiket olvasni szoktam. Köszönöm a türelmet.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://defalla.blog.hu/api/trackback/id/tr434886207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven_blogol 2012.11.09. 20:27:45

Hm, harminc kiló alma, nem semmi!
Durcáskodsz? Téged nem olyannak ismerlek.
Általában a problémákat jól kezeled, ezek szerint eme napon ez nem sikerült. :(
süti beállítások módosítása