Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

defalla

Egy lelkes amatőr levegőszeletelő bejegyzései, nem popritmusban.

Friss topikok

  • emdefalla: @rerros: Abbahagyta, s törölte is egyben - május környékén, ha jól emlékszem. (2017.09.24. 20:19) nsplya
  • defalla: @Voltar: vérkeresztény... Hhaha - magam csodálkoznék legjobban :) (2016.09.30. 21:22) chcmggt
  • Voltar: 1 spiritualista talán azt mondaná hogy bevonzottad a kölcsönös vonzást. Gratula a megfelelő talá... (2016.08.15. 20:43) cím nélkül
  • rás: :) (2016.08.03. 18:59) ...
  • defalla: @rás: Célirányosan mentem, sajnálatosan kevés volt az idő - a reggeli 04:50-kor indulóval mentem, ... (2016.07.20. 18:31) így

Címkék

12.
december

defalla  |  Szólj hozzá!

Nem tudom megmagyarázni, hogy miért, de tegnap ismét beleolvastam az általam egyáltalán nem ismert ember bejegyzéseibe. Akkor olvastam először, amikor "rás" írt róla tavaly. Mikor megleltem, egy ülésre végigolvastam a bejegyzéseket. Valamivel több mint egy évnyi  bejegyzés, s egyszer csak vége van. Valamiért vonzott, hogy elolvassam. Nem tudom miért. S míg olvastam, végig R. Strauss: Metamorfózis-a szólt "háttérzajként". S azóta ahányszor hallom a Metamorfózist, mindig eszembe jut, s elszomorít. Elszomorít, mert nincs rá még csak esély sem, hogy valamit üzenni tudjak, vagy szót váltsak vele.

Amikor elolvastam a bejegyzéseit, utána kilinkeltem magamnál, még a freeblogos defallán. S ide is hoztam magammal, teljesen természetes módon, egy percig nem kellett rajta gondolkodnom, hogy kilinkelem, vagy sem.

Most is itt van, oldalt megleli, aki kíváncsi rá: "hey, gagarin" - Nyugodj Békében, kedves ismeretlen!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://defalla.blog.hu/api/trackback/id/tr264962594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása