Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

defalla

Egy lelkes amatőr levegőszeletelő bejegyzései, nem popritmusban.

Friss topikok

  • emdefalla: @rerros: Abbahagyta, s törölte is egyben - május környékén, ha jól emlékszem. (2017.09.24. 20:19) nsplya
  • defalla: @Voltar: vérkeresztény... Hhaha - magam csodálkoznék legjobban :) (2016.09.30. 21:22) chcmggt
  • Voltar: 1 spiritualista talán azt mondaná hogy bevonzottad a kölcsönös vonzást. Gratula a megfelelő talá... (2016.08.15. 20:43) cím nélkül
  • rás: :) (2016.08.03. 18:59) ...
  • defalla: @rás: Célirányosan mentem, sajnálatosan kevés volt az idő - a reggeli 04:50-kor indulóval mentem, ... (2016.07.20. 18:31) így

Címkék

19.
november

gathering

defalla  |  1 komment

Szombaton elmentem Budapestre, akadt egy kis elfoglaltság. Nem akartam túl korán sem menni, nem sok kedvem van már a hajnali gyalogláshoz a busz pu.-ra. Így már világos volt, mikor indultam. Rogyásig megtelt a busz mikor még a fele távolságon sem voltunk. 

Megérkeztem, kiszaladtam metróval a Határ útig, átvettem/kifizettem a könyveket, s már fordultam is vissza a belváros irányába. "rás"-sal találkoztam, a Ráday utca egyik teraszán elkortyolgattunk egy seritalt, s közben megbeszéltünk pár dolgot. Nem váltottuk meg a világot, de sok mindenről szó esett. Tbk. a "rámpillár, mint gyüjtőnév a mai közéletben" nevű szösszenetet is :) Örülök, hogy találkoztunk. 

Ezután már nem sok hivatalos dolog maradt - ami volt, azt sikerült megbeszélni, elintézni. Az is igaz, hogy még nem százas, de ismét előbbre vagyok pár lépéssel. Pont.

Húsz óra után kezdett gyülekezni a nép, voltunk páran. Én rendkívül örültem a társaság tagjait viszontlátni, valakivel pedig csak most találkoztam először. Vittem magammal 48.2-es laborált meggyet, csak azért én ittam az első kortyocskát, hogy bizonyítsam, nem mérgező - nem mintha bárki azt gondolta volna :)

A nap további részében pedig csak sört ittam, azt sem túl sokat. Fél kettő körül szétszéledt a társulat, most nekem volt a legrövidebb a szállásra eljutni, direkt úgy alakítottam, hogy ne kelljen bóklászni. 

Nem volt huncutkodás sem, ez nem erről szól. Valamint rossz az, aki rosszra gondol!

Köszönöm a meghívást, legközelebb is megyek, ha úgy sikerül alakítani a dolgaimat. S a nyárit megpróbálom ismét összehozni.

Köszönöm a türelmet 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://defalla.blog.hu/api/trackback/id/tr454915173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rás · http://ras2.blog.hu 2012.11.22. 22:44:35

Én is örülök, hogy találkoztunk. :)
süti beállítások módosítása